Aktivera JavaScript i din webbläsare för att fylla i formuläret.Aktivera JavaScript i din webbläsare för att fylla i formuläret.Vad heter du? - frivilligtE-post - frivilligtKände du till Sankt Ibb tidigare? *JaNejHur har du i så fall hört talas om Sankt Ibb?Någon har berättat om Sankt IbbJag har hört Sankt Ibb på radionJag har sett Sankt Ibb i sociala medierJag har läst om Sankt Ibb i tidningenPå något annat sättMotsvarade spelningen dina förväntningar? *Sankt Ibb var bättre än jag förväntade migSankt Ibb var ungefär lika bra som jag förväntade migSankt Ibb var sämre än jag förväntade migJag vet inteVar det någon medlem som utmärkte sig särskilt? *JaNejVar det på ett bra eller dåligt sätt?BraDåligtOm du svarade "dåligt", vem var det?Peder (bas)Robert (gitarr)Kristian (sång)Marko (trummor)Öivin (gitarr)AllaHur? du en förväntningar? Vilken låt var sämst?Kullens fyrHärlig är jordenJe suis Jan MyrdalDu och jag Apolloniere del 1Du och jag Apolloniere del 2Dumhetens gräns del 1Underbara vapenMannen utan slutIngenAllaMotivera gärna din åsiktVarför har du gått till Norra Piren ikbväll? *Kände mig ensamVar uttråkadMina vänner skulle gå hit så jag följde medJag har ett genuint intresse i Sankt Ibb och bandets förehavandenRåkade bara gå förbiInget av ovanståendeSkulle du rekommendera Sankt Ibb till en vän eller kollega? *JaNejKanskeFörbättringsförslag - berätta för oss hur vi kan bli bättreSkicka