Kände du till Sankt Ibb tidigare?
Hur har du i så fall hört talas om Sankt Ibb?
Motsvarade spelningen dina förväntningar?
Var det någon medlem som utmärkte sig särskilt?
Var det på ett bra eller dåligt sätt?
Om du svarade "dåligt", vem var det?
Vilken låt var sämst?
Varför har du gått till Norra Piren ikbväll?
Skulle du rekommendera Sankt Ibb till en vän eller kollega?